Friday, November 26, 2010

Mungkin Saja Aku....

Mungkin saja aku tidak peduli
Tapi bukan bermakna aku tidak menghargai segala keprihatinanmu

Mungkin saja aku tidak mendengar
Tapi bukan bermakna ungkapanmu sedikitpun tidak memberi kesan padaku

Mungkin saja aku ingin sendiri
Tapi bukan bermakna aku tidak perlu berteman

Mungkin saja aku ingin menjauh
Tapi bukan bermakna aku berniat meninggalkanmu

Ingin saja aku melangkah
Tapi duri semalam masih mencengkam bisanya

Ingin saja aku lupakan
Tapi kenangan semalam seolah meruntuh impiku

Ingin saja aku berbisik
Berikan aku waktu
Agar dapatku bina kembali kekuatanku

Tapi jika ini terlalu membebankanmu
Lihatlah di luar sana
Masih ramai yang lebih sesuai buatmu

Mungkin saja aku bukan ditakdirkan untukmu
Semoga dirimu bahagia

No comments:

Post a Comment