Thursday, February 3, 2011

Cinta adalah persahabatan…… tanpa persahabatan, cinta takkan pernah hadir… kerana cinta lahir dari persahabatan.. jika tak mengenal persahabatan, takkan pernah mengenal cinta… kerana persahabatan awal dari cinta…… sahabat yang setia akan menumbuhkan sebuah cinta sejati….
Jika maTa aDaLah cAhAyA… mAkA haTi aDaLah
PeRmaTa….. SaaT bAhAgiA MeRoNa…… mAkA TaWa aDaLaH waRna…… JiKa sEnYUm
aDaLaH ibAdAh… mUnGkin “CINTA” aDaLaH AnUgeRaH………


Aku tahu aku bukan orang yang sempurna, setidaknya, aku mencintaimu setulus hatiku.Aku tahu aku tak ada di sampingmu tiap waktu, setidaknya, aku ada di hatimu tiap waktu.Aku tahu aku tak bisa menjaga ragamu, setidaknya, aku akan menjaga hatiku agar selalu ada di hatimu.Tetaplah di hatiku.Aku mencintaimu kerana aku mencintaimu.

No comments:

Post a Comment