Saturday, October 8, 2011

Doaku ...

"Ya Allah, kau buka kan lah pintu hati kesemua pelajar-pelajar ku yang aku sayang, kau lembutkan lah hati mereka,kau tunjukkanlah mereka jalan yang benar kerna mereka masih kecil ya Allah, masih perlukan bimbingan dan dorongan, kerna mereka masih perlukan lilin untuk menerangi masa depan mereka yang masih suram..kau berikanlah mereka hidayahMu yaAllah..aku yakin padaMu ya Allah...aku memohon padaMu yaAllah...buka la pintu hati mereka untuk sedar kepentingan ilmu untuk masa depan mereka sendiri...yaAllah...yaAllah...hanya ini yang mampu untuk aku lakukan kepada mereka yang aku sayang, berdoa padaMu yaAllah...kau berikanlah mereka akhlak yang mulia yaAllah..adab sopan yang tinggi yaAllah...kau teguhkanllah keimanan mereka papdaMu yaAllah....AMIN...."

No comments:

Post a Comment